What are you looking at?

2010-09-28 @ 17:30:55


Minns ni regnet förra lördagen? Jag var ute och fotade en kompis och vattenpölarna var - jag lovar - 2 decimeter djupa! När jag kom hem var mina ljus-rosa converse mörk-rosa. Mina ljus-blåa byxor var mörkare, överallt utom på baksidan av låren. Mitt gigantiska paraply hjälpte inte.. Värdelöst minsann!

Iallafall - vad jag ville få fram är att det regnade förra lördagen när jag skulle fota min kompis.
Men vi trotsade regnet och det mörka ljuset och vi fick faktiskt till några fina bilder!

Här är en av dom.


Kommentarer
Postat av: jennifer borg photography

SV: Precis! Hatar när det är någonting mittemellan! Så irriterande ;-)

2010-09-28 @ 19:18:20
URL: http://pphoto.blogg.se/
Postat av: Louise

Vilken fin bild:D, denna bild passade verkligen i svartvit! ;)



sv: jaha, är det svarta hästar med, tror inte jag har kommit dit än :P. Ja det är lite mysko saker i serien, men tycker ändå den är rätt bra plus att det är snygga killar med :D



Yes, bäst att passa på när det är rea! :D



2010-09-28 @ 20:29:19
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0