Vad är det här med streamat?

2010-11-10 @ 18:14:02

Som ni kanske har märkt så lägger jag upp avsnitt från olika serier och även ibland enstaka filmer. Det många inte vet är att det är hur lätt som helst att titta på filmer/tv-serier online utan att ladda ner dessa. 

Ett streamat klipp är som ett vanligt youtube-klipp. En liten (eller stor) filmsnutt som man kan titta på gratis online.

Jag kollar ofta på streamade avsnitt från t.ex How I Met Your Mother, The 4400, Cougar Town, True Blood, osv.
Jag har sedan min gamla blogg (som startades 2008, tror jag) lagt upp olika tv-serier och filmer som man kan titta på.


Så nu vet ni! =)

Jag lägger just nu upp:
How I Met Your Mother Säsong 1 - kommer upp på onsdagar, fredagar och söndagar klockan 19:30
Cougar Town Säsong 1 - kommer upp på tisdagar och fredagar klockan 20:00
Filmerna - dyker upp slumpvis


Det är alltid kul att få lite feedback på det jag lägger upp och kanske även lite önskemål om tv-serier och/eller filmer som ni tycker är bra och som ni kanske vill se! =)




Kommentarer
Postat av: Tilda

Hejsan. Kul att du tyckte låten var bra, då vet jag att jag iaf lite bra smak på låtar i bloggen. :)

Du har en väldigt fin blogg vill jag också säga! Hoppas allt är bra med dig :)

2010-11-10 @ 18:35:43
URL: http://tildizliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0