Harry Potter and the Deathly Hallows

2010-11-05 @ 17:11:09
Jag har nu officiellt varit och hämtat biljetter till förpremiären av Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1!! Det är ju helt fantastiskt!

Och när tjejen i kassan såg att jag skulle hämta biljetterna blev hon jätteglad och sa att hon var jätteavundsjuk. Det gjorde tydligen hennes dag, och min med.

Så på onsdag den 17 November ska jag och mina två kompisar gå och se Harry Potter! Ååhh jag längtar!
Har längtat sönder mig sedan jag såg trailern första gången.


För bäst kvalité, se filmen i HD. Ställ in på 1080p nere i högra hörnet, det tar lite längre tid att ladda men är helt klart värt det.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe går bara ut med reklam inget illa menat :P

2010-11-05 @ 21:25:24
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0