botten.

2010-11-15 @ 22:35:01
Kul.

Har inte orkat blogga under helgen, hade annat att göra men det bevisade ju bara att det faktiskt fungerar riktigt bra att tidsinställa inlägg till bloggen. Synd bara att innehållet inte funkar.. Men orkar inte lösa det just nu, det är ganska jobbigt att leta runt efter avsnitten..

Har också under helgen skrivit klart en engelska-uppgift som skulle varit klar för ungefär en månad sen, men det är ju nice! =)
Sitter och skriver på ännu en uppgift som skulle varit inne för ett tag sen.. Min vetenskapliga rapport om min språkhistoria.. Kul. Är uppe i tio sidor nu och jag orkar verkligen mer.

Dessutom meddelade min enda kompis i klassen att hon ska byta skola till trean. Kul. Hon ska plugga på distans. Så jag blir ensam kvar i klassen. Ingen att äta med. Ingen att arbeta med. Min klass är nämligen helt jävla mongo. Allla är så jävla oseriösa och barnsliga. Okej, nu var jag elak, men nästan alla iallafall. Vi är 18 i klassen (just nu) och det är väl kanske 6 stycken som inte är helt körda i huvudet. Åå det kommer bli så jobbigt i trean.. Grupparbeten och man får välja själv vem man ska vara med. Nej men kul. Då blir jag ensam. Antagligen. Sitta och äta ensam är inte heller så roligt.
Sista året på gymnasiet kommer gå riktigt långsamt!





Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag vet hur det känns! Men du är stark och fin tjej<3

Puss på dig!

2010-11-15 @ 22:49:45
URL: http://jennalicious.webblogg.se/
Postat av: Anahita

sv; hihi^^ är allt bra med dej då ? :D<3

2010-11-16 @ 19:46:28
URL: http://byanahita.blogg.se/
Postat av: Louise

oj vad längesen jag kollade i bloggar nu märker jag nu :O

Du har ju gjort om designen... älskar headern, den är grymt fin! :)

2010-11-17 @ 13:57:53
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0