Summer in the city

2010-05-18 @ 21:43:51
Eller nja.. jag bor ju egentligen inte så centralt, om man nu inte tycker att Vallentuna är city, som jag tror att folk i Lindholmen tycker. haha. Nej okej, jag ska inte vara elak, bara lite.

Nu är det ett tag sen jag uppdaterade här på bloggen.. Men jag bryr mig inte så mycket haha. Det känns nästan bättre att uppdatera nån gång ibland och då göra det ordentligt. Fast vi får se, kanske uppdaterar mer när min nya design är klar (smilis). Vilket den förhoppningsvis är snart.

Apropå typ ingenting, sheeet vilket skönt sommarväder vi har fått! Jag var ute ungefär hela lördagen (var på landet med familjen) och det enda jag gjorde var att klippa gräs på våran lilla åker (tog ungefär 45 minuter) och så cyklade jag, syrran och mamma ungefär en timma. Och när jag kom hem var jag helt röd på ryggen. Man kunde klart och tydligt se var mitt linne hade gått. Solen tog, vilket var bra, för jag var helt kritvit innan.
Så sen dess har jag varit ute varje dag och verkligen sugit åt mig solen så att jag kanske, kanske, kan bli brun i sommar. (man kan ju hoppas). Och eftersom jag ska till Frankrike första veckan på sommarlovet så måste jag försola mig lite så att jag kan tåla den starka solen.. Solen därnere kanske inte är så stark för andra, men för lilla mig så är den rääääätt stark eftersom jag knappt tål direkt solljus. Shit jag fick ju liksom brännskador när vi var en vecka i södra Spanien för några år sen.

MenMen, nu ska jag plugga vidare (haha man kan ju tro att jag gör det ofta, men hah nej det gör jag inte.)

Haré gött! =)




Kommentarer
Postat av: Julia!

Lindholmen is the City! Vallentuna är wannabe Lindholmen! x)



Svanen!! =D <3

2010-05-18 @ 23:45:16
URL: http://galenpurjolok.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0