Lemuuuur

2010-07-11 @ 23:29:34
När vi var inne på Skansen för ett tag sen gick jag och några kompisar in på Akvariet. Och det var så värt det, även om jag inte fick så bra bilder som jag kunde önskat.. Men tur att vi hade sol den dagen, annars hade vi inte fått se lemurerna sitta och RÅsola! Dom satt på sina lemur-rumpor med bena isär och armarna åt varsina sidor. Så jäkla roliga dom såg ut!

Okej, dålig men det var såhär ALLA lemurer satt. Knäppa djur det där, men roliga minsann!




 

Den här bilden är lite komisk.. En lemur som ger en annan lemur en slap in the face!


Ska sova nu.. Gick ju som sagt och lade mig liiiite sent igår, med tanke på tiden jag fick gå upp och den korta sömnen jag fick natten innan.

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Louise

hahaha, vilka roliga små lemurer, gillar båda bilderna,, men den andra är nog bäst , haha! :D



sv: ja jag känner själv att det är något jag missat! :P Alla säger att cupcakes är så gott!

haha, ja förstår att alla hoppade undan när den där insekten kom



2010-07-12 @ 09:37:33
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0