I'm staaarving!

2010-07-11 @ 11:22:10
En nackdel med att stanna uppe tills tidigt på morgonen är att man blir jättehungrig. Men jag orkade inte gå ner och äta nåt inatt/morse. Och det straffas jag för nu. Jag är så hungrig att jag har ont i huvudet. Spännande... Egentligen borde man testa nån gång hur det är att inte äta på en hel dag.. Bara för att se vilka andra symptom man kan få. Eller inte. Äta bör man, annars dör man. (äta gör man ändå dör man)

Bild på en av cupcakes-en som min syrra bakade innan hon åkte till USA. Dom var himmelskt goda! Tänk er både såna här i olika färger plus en jättegod jordgubbstårta till midsommar.. I love it!


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag brukar må illa om jag väntar för länge med att äta, sen brukar jag inte kunna äta vad som helst.. bara något enkelt... typ youghurt.. annars får jag ont i magen.



Åh, vad god den ser ut att vara! :D

2010-07-11 @ 14:40:18
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0