Börjar tröttna på Facebook

2010-12-14 @ 11:10:46




Jag börjar allvarligt tröttna på Facebook och att ingenting fungerar.

Som ni alla vet så kom ju den nya profilen för någon vecka sen, men jag tyckte, eller tycker fortfarande, att den är jätteful och så himla förvirrande! Det tog mig flera minuter att hitta om mina kompisar fortfarande var ihop!
Så jag valde att inte ha den nya profilen. Man kunde ju trycka på kryss eller en knapp om att man ville ha den nya profilen.
Sedan började problemen.
Jag kunde inte skriva statusar.
Inte skriva på folks loggar.
Kan inte klicka på mina händelser (notifications) i listan.
Inte kommentera folks inlägg.
Och idag upptäckte jag att jag inte ens kan puffa folk!

Och jag är inte ensam om dessa problem. Har flera kompisar som inte heller kan göra någonting.

Så jag fick nog.
Gick in på hjälpcentret i hopp om att det skulle finnas ett feedback-forum, men fanns det? Nej.
Jag letade genom hela facebook utan resultat. Jag sökte i hjälpcentret, bara med ordet feedback. Ingen respons.
Jag loggade ut, i hopp om att kunna hitta någon feedback-knapp längst ner på sidan. Nej det fanns såklart inte.

Efter att ha letat i ungefär tjugo minuter hittade jag det. Kommer tyvärr inte ihåg exakt var. Någonstans i cyberspace.

Så jag skrev mitt feedback. Kortfattat : Att jag är less på att ingenting fungerar och att dom ska fixa till problemet.



Efter någon minut fick jag respons-mejl från någon automatisk server hos Facebook. De har nu tagit emot min feedback men det är inte möjligt att de kommer svara direkt till min individuella mejl.


Hoppas för Facebook's egna skull att de fixar till det här problemet.



 



Kommentarer
Postat av: Biz

Jag gillar inte heller den där nya grejen med fb. Jag fattar typ ingenting, och klickar fel hela tiden. Blä blä blä.

2010-12-17 @ 09:02:59
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Louise

Nej gillar inte heller deras nya profil :/.. typiskt att alla sidor ska typ försöka göra allt "bättre" när det i själva verket blir sämre :/

2010-12-18 @ 20:26:56
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0