Att sno andras bilder

2010-12-28 @ 21:50:12
Var inne på en blogg igår och hittade till min riktigt stora förvåning en bild som jag har tagit!

Det är inte okej att sno andras bilder och sedan själv publisera dom.

Visst, okej om man vill spara en liten bild från en annan blogg för att man tycker den är fin och vill kanske, vad vet jag, visa den för kompisar. Men man publiserar inte bilder man tagit från någon annans blogg, utan tillåtelse!

Det komiska i den här situationen är det inte ens var en bra bild! Det var typ en bild som jag tog i början av mitt "fotointresse" och är rent  ut sagt skitful! haha

Så - KOPIERA INTE ANDRAS BILDER!
(om du nu inte har frågat och fått tillåtelse av ägaren till bilden)

Kommentarer
Postat av: Ellen

sv: Ja följgärna mig :) och tack så mkt :) ♥

2010-12-28 @ 23:32:39
URL: http://pellmen.blogg.se/
Postat av: LINA [DESIGN, FOTO & VARDAG]

sv, Hehe! :D Jo jag håller med dig med, det finns ju fler inställningar på en system så man kan utceklas mer! :D

2010-12-29 @ 00:52:05
URL: http://kabelradio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0