Svartvitt och Gröna Lund

2010-05-28 @ 17:02:38
Jag menar, kolla bara på de här två bilderna! De är ju helt olika i nyanserna, fast det är samma bild. Och hur har jag gjort? Jo, jag har använt mig av filtrerat svartvitt i gratis-programmet Picasa 3, som man enkelt kan ladda ner från internet.

(fast nu när jag laddade upp bilderna så syns det inte lika mycket.. Bajs-internet


Var för övrigt på Gröna Lund igår. Det var nice som vanligt =)
Fast jag fick inte åka alla saker som jag ville... Ingen vågade typ åka Fritt Fall med mig, men då åkte jag den ensam. Men Fritt Fall TILT ville ingen heller åka.. så jag gjorde inte det.. Och Radiobilarna åkte jag inte heller, för när mina kompisar skulle åka den så mådde jag rätt illla xD Jag hade precis åkt Jetline, INSANE, Vilda Musen, Kvasten och Pop-Expressen, och med den blandningen, plus timman innan vi hade åkt massa grejer, så mådde jag rätt illa, haha. Det spände liksom i halsen och i magen.. HAhahaEuuusch.

Men nu är jag hemma, trots att SL är lika bra som vanligt... Tåget hem gick inte hela vägen, utan vi skulle efter ungefär hälften gå på en ersättningsbuss. Problemet var bara att den bussen hade gått innan tåget kom in. Vad är det för en ersättningsbuss som inte kan ersätta tåget... BajsBuss. Så stod vi där i regnet klockan halv ett på natten.. och väntade. I ungefär en halvtimma. Sen ringde alla någon som kunde hämta. xD
Så jag är lite trött idag, somnade ungefär två inatt. Känns som om jag är bakis, är lite yr och okoncentrerad och helt brutalt trött.

Men jag fick åka INSANE iår igen iallafall. Den är rolig.

Bilder från gårdagen kanske dyker upp. Om jag får sno min kompis bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0