Hur man skapar en toolbar till sin blogg

2010-11-07 @ 15:35:23

Tänkte förklara hur man skapar en egen toolbar som jag har längst ned på sidan, en slags meny alltså, eftersom det tog mig ungefär en månad innan jag förstod själv så tänkte jag förklara det för er! =)

1. Gå in på Den här sidan


2. Klicka på Get it now






3. Skaffa ett konto enligt instruktionerna.



4. Välj några appar som du vill ha (går att fylla på mer flera/ändra/ta bort sedan)




5. Placera den nu på din blogg genom att kopiera koden och placera den högst upp i din kodmall under <body> på alla sidor.








KLART!


Hoppas att ni förstod =)


Kommentarer
Postat av: *Mette*

Tack för din kommentar hos mig, så glad jag blir! Vilken härlig blogg du har :-) och bra med tips!

2010-11-11 @ 10:08:54
URL: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0