Sleep tight!

2010-09-04 @ 23:50:33
Time to sleep. Dags att börja ladda för skolan, dvs att sova! Sov 11 timmar natten mellan onsdag och torsdag, och det var skönt minsann! Snacka om att jag kände mig utvilad!

Min handled är brutalt svullen och det gör ondare än nånsin.. Det gör till och med ont att skriva på tangentbordet. Bra där.. Måste uppsöka nån läkare som vet vad det är.. För skolsyster vet absolut inte! Gick till henne i våras och hennes teori var att jag kanske hade "stukat till den" och skulle försöka ta det lugnt några dagar. Men ja.. visst hjälper det att vila handleden i ungefär en vecka för min del, men det är inte så lätt när man har ont i högerhandled. Och "stukningen", tror hon verkligen att jag stukar handen ungefär en gång i månaden de senaste fyra åren? Smart tjej.

Eller...?

God Natt!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag tror att det är nåt sånt där med att din mens är på väg så du hinner köpa nya tamponger! :D

2010-09-05 @ 00:35:37
URL: http://ellinoranderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0