Tonight's, gonna be a great night

2010-05-21 @ 15:42:11
Joooru, den här kvällen kommer nog bara förgylla dagen ännu mer! Dagen började med Nationella i Matte, del B. Buuu för det. Men, jag slutade 10:30. Whohoo ledig resten av dagen!
Så jag ringde pappa och så åt vi lunch nere i centrum, catching! Jag fick lunch och slapp arbeta för att få den!
Legat och solat sen vi kom hem från lunchen, tills nu dårå.. Tror inte att jag kan vara ute i solen mer för idag, riskerar att bränna mig och jag som knappt har några pigment bränner mig suuuuperlätt.

Iallafall - kvällen spenderas med två kompisar inne på Kungsträdgården där det är Rix FM Festival. Whohoh!
Artisterna jag vill se mest är nog Erik Hassle (ettt musikaliskt geni enligt min smak!) och Amy McDonald.
Det bli aaaawesome!

Jo, tro det eller ej, men på bilderna nedanför har jag fotat vattendroppar.


Ha en trevlig kväll!
lägger upp bilder (antagligen imorrn) från ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0