Sommarkläder in my heart

2010-03-27 @ 21:14:41

Snart är sommaren här (iallafall så försöker jag intyga mig själv om det..) och då är det massor med fina kläder som gäller! Butikerna har redan börjat fyllas med härligt fina kläder, skor och assesoarer som får ens pengar att försvinna! I just love it! 

Jag kommer förhoppningsvis att bära några av dessa plagg från dessa märken (på bilden ovan)...
1. Söt prickig klänning från Forever21
2. Fin rosa klänning från H&M
3. Sailorshorts från Cubus  (sån tur att syster min redan har köpt dessa.. delade garderober, tummen upp!)
4. Urcoolt halsband med glasögon från Forever21.
5. Luftiga sandaler från DinSko (om jag inte minns fel..)
6. Snyggt armband med knop från BikBok
7. Vacker jacka med stor luva från VILA
8. Läcker ring från Forever21
9. Cool uggle-ring från Forever21
10. Svarta högklackade från Forever21

Jag älskar det!


Kommentarer
Postat av: Biz

Jag ska nog till HM tror jag och kolla in den där rosa klänningen!!! :D

2010-03-31 @ 09:47:23
URL: http://pinkbiz.blogg.se/
Postat av: Biz

Hehe jag vet, önskar att jag inte hade sagt något så fort, att jag hade väntat till ikväll eller nåt XD men då kanske han hade fått magont hela dagen, så jag struntade i det :P

2010-04-01 @ 13:51:29
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0