Hit och dit. Häng och släng.

2010-06-26 @ 23:34:34
Bajs. Jag skrev faktiskt ett inlägg förut men hurra! när jag skulle publicera så försvann alltihop...
Jiiiippii.........

Iallafall, kom hem från Frankrike/Taizé i måndags kväll och sen dess har allt varit stressigt.
Har idag hunnit komma hem från midsommarfirandet och packat om till ryggsäcken. För imorgon far jag ut till den lilla och mysiga ön Husarö och kommer inte hem förrän lördag.
Jag vill verkligen inte åka nånstans - jag vill vara hemma några dagar..

Men, jag skriver och berättar om Frankrike om hur Taizé var och hur dagen på Disneyland var när jag kommer hem.

Ha det så bra tills dess!

Svarar på alla kommentarer när jag kommer hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0