Ooooops..

2010-07-10 @ 11:56:14
Hahah nej det gick ju inte så bra att få igång bloggen igen.. Men håll med, det är ju inte så att datan direkt lockar när det är sommar.. Det är ju nu man vill vara ute och bli bruuun! (även om jag inte alls blir brun..)

Var och såg Eclipse igår.. Den var..bra. Visst hände ju allt jättefort, men det är ändå en ganska händelserik bok som ska tryckas ihop till en film. Och den följde boken ändå ganska bra, lite bättre än New Moon och mycket bättre än vad Twilight gör.

Nu ska jag och några kompisar dra och bada, fast jag är inte så sugen på det.. Jag är inte direkt bad-människan nr 1.

Just det.. Jag nämnde tidigare i vår att jag skulle fixa en ny, fin design. Den är eh.. på gång. Det vill bara inte sitta ihop som jag vill ha det. Och så blir jag arg och lägger ner det för ett tag. Så snart så =P
Ska se om jag får låna syrrans dator, där finns ändå Photoshop Elements.. Och det är meeer än vad jag har. Hoppas iallafall att vi får nya Photoshop CS 5 när vi börjar skolan i höst. Jag tycker att ändå vi på media borde få det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0