Grass on the ground

2010-07-10 @ 17:57:18

Bjuder på en bild från Midsommar =)

Gick upp vid sex på morgonen och gick ut och fotade i ungefär en timma. Fast jag skulle ha gått ut tidigare.. Ungefär när solen går upp. Då hade jag nog fått snyggare bilder vid vattnet och häftigare ljus.

MenMen, en annan gång kanske. En annan morgon =)

 

Tror ändå att jag kommer ta med mig kameran på scoutlägret så då blir det nog en hel del fina bilder vid vattnet. Lägret iår är i slutet på Juli och platsen är Vässarö, scouternas underbara ö i skärgården. Uuunderbart (hjärta)

 

Orkar inte redigera bilderna just nu.. Har fullt upp med att försöka ladda upp bilderna från Taizé och Disneyland på Facebook, och dom är sammanlagt ca 1400 st.. Det är svårt att välja ut vilka som ska upp! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0