Borde kanske sova nu?

2010-07-11 @ 03:55:00
Klockan är ganska mycket nu.. BORDE nog sova nu men tänk om jag inte vill det då, haha.

En sak som jag kom på för några minuter sen (eller.. typ vid 3) är att det är ljusare nu än när jag gick och lade mig.. Då var det ändå ganska mörkt ute.. Men jag hade lite svårt att sova då så jag tänkte att jag skulle läsa lite i nån av böckerna om Bella & Edward (och Jacob...). Men jag läste ganska länge visade det sig.. Närmare bestämt i ca 3, nästan 4 timmar. Hehehe, hoppla.

Men det finns ändå en bra ursäkt: böckerna är ju så otroligt himla bra! Jag vet liksom inte HUR många gånger jag har läst dom. Jag har tappat räkningen. Samma med Harry Potter-böckerna. Ääeej det är bara pinsamt om jag ska berätta hur många gånger jag har läst dom.. För det är några gånger vill jag lova. haha . Sen kom jag ändå på en anledning till varför jag inte kan sova... (säger vi.. I teorin... Kanske...) nämligen att jag inte låg på spikmattan innan jag gick och lade mig.. Jag har ändå gjort det dom senaste dagarna och då har jag sovit ganska gott.. Men, jag orkar inte hålla på att fibbla med den nu och sånt och kanske riskera att väcka mamma och pappa..

MenMen, nu ska här sovas! (om jag kan somna över min hungrighet och min kissnödighet)

God Natt!

(jäääääklar vad långt inlägget blev, för att vara skriven på en iPod touch.. shit manhattan =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0