Äntligen hemma!

2010-07-06 @ 12:41:00
Är äntligen hemma! För ett tag iallafall.. Veckan ute på Husarö var rolig och solig. Jag var ju med som ledare för barn i åldrarna 10-13 och det var ett äventyr vill jag lova! Vissa ungar var hur roliga och snälla som helst, medan vissa var rent ut sagt odrägliga. Men i det stora hela var lägret myyysigt! (hm, förutom skogsbranden vi fick vara med om.. Det var LÄSKIGT och vi ledare var med och släckte elden innan brandbåten hann komma och jag hade träbingsverk dagen efter..)

Ska se om jag får igång bloggen nu ett tag innan jag åker bort igen.. Mamma och Pappas semester börjar nästa vecka så då åker jag antagligen bort igen.. Och den 24 juli är det årets höjdpunkt: scoutlägret!

Uppdaterar senare igen med ett foto från kanske.. Frankrike? Eller kanske Disneyland? (det blev ca 450 bilder från disneyland så det finns en del att välja mellan..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0