Övningskört med mamma

2010-08-23 @ 21:30:19
Sorry för dålig uppdatering idag men har haft saker att göra, bland annat så har jag övningskört med mamma. Jag avskyr verkligen att övningsköra med henne. Det är rent ut sagt en pest. Hon tjatar och klagar hela tiden och aldrig säger hon till när jag gör rätt/fel så det är inte så himla lätt att veta när jag gör rätt och fel. Så det är inte så kul att köra med henne.. Men, pappa har brutit foten så jag får dras med mamma ett tag.. hurra...

Jag kommer bli gråhårig i förtid.


Hade för övrigt första lektionen i Foto A idag, åh jag kan knappt vänta tills vi får börja fota på riktigt! Idag var det mest genomgång och våran lärare kollade hur många av oss som hade kamera och det visade sig att vi bara är 2 stycken som har en systemkamera. Av ca 20 personer! Ska bli kul att se hur det löser sig.. Tror inte att skolan har mer än tio kameror som man kan låna..


Kommentarer
Postat av: Jossan

sv; Haha jasså :'D

Aldrig hört talas om det heller så..Eheeh (A)

Eller jo , photoshop xd



Hur gammal är du btw? :)

2010-08-23 @ 21:34:39
URL: http://josefinsunnanlid.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: haha, oj då:P

Ja låter ju jobbigt att hon tjatar och klagar hela tiden.. :/

2010-08-24 @ 14:20:45
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/
Postat av: Louise

sv: okej, jao, brukar ju oftast vara de som är naturligt blonda inte passar i mörkt, fast finns dem som passar i det. Har du provat färga märkt nångång ? :)



2010-08-25 @ 18:52:15
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0