Blomma. Blommare. Blommade. Blommad.

2010-04-07 @ 22:35:41

 

Haha jag gillar mina egna påhittade böjningar på ordet blomma. *skrattar*

Vet att jag har lagt upp den här bilden på min gamla blogg, men jag gillar den, så jag kan ju lika gärna lägga upp den här också, riiight  ;-). Jag gillar färgerna i den... Den härliga nyansen på rosen. Aah, det är kärlek minsann!

 

Aja, nu ska jag sova. Det är ju ändå skola imorgon och jag är redan trött som ett berg. (nivet.. berg kan ju inte sova.. hahahah) (jag vet även att när jag är trött så får jag Danmarks sämsta (bästa) humor.)

 

Goder Natter!

 


Kommentarer
Postat av: josefine

ja det har jag :)

har du det med eller ?

hur gammal är du ?

2010-04-08 @ 10:12:40
URL: http://jjoseeefiiine.blogg.se/
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

Tror jag har läst den nån gång :)

Tack :D

2010-04-08 @ 18:15:46
URL: http://brunettbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0